IP blocked [SOLVED]

Hola:
Nextcloud no me permite sincronizar. Al entrar con el navegador en https://disroot.org aparece: “Due to multiple misstyped password on Nextcloud your IP is blocked for 15 minutes”.
He revisado la aplicación del móvil para corregir el acceso mediante “usuario” (y no usuario@disroot.org). Pero no se soluciona.
¿Alguna idea de cómo resolverlo?

Gracias.

Hello:
Nextcloud doesn’t allow me to synchronize. When entering with the browser in https://disroot.org appears: "Due to multiple misstyped password on Nextcloud your IP is blocked for 15 minutes ".
I have reviewed the mobile application to correct access via usuario (not usuario@disroot.org. But it’s not solved.
Any idea how to solve it?

Thank you.

Hi,
If all your Nextcloud related applications are well configured the ban should be removed after 15 minutes and not return.
Check your News app, Notes, bookmark app, Davdroid etc. to make sure they ar all using username only and the password is correct.

If it is still not solved, let me know so I can investigate further.

Cheers,
Antilopa

**
Si todas sus aplicaciones relacionadas con Nextcloud están bien configuradas, la prohibición debería eliminarse después de 15 minutos y no regresar.
Verifique su aplicación de Noticias, Notas, aplicación de marcadores, Davdroid, etc., para asegurarse de que todos usan solo el nombre de usuario y la contraseña es correcta.

Si todavía no está resuelto, házmelo saber para que pueda investigar más.

[SOLUCIONADO]
Hola, Antilopa:
Gracias por tu ayuda.
Uso un PC con Ubuntu, un smartphone con Android y un portátil con Ubuntu. Todo está correctamente configurado.
Esta mañana en la red del trabajo no podía entrar tampoco con el portátil en “forum.disroot.org”.
Acabo de borrar todo el caché de Mozilla Firefox y el problema se ha solucionado.
Por cierto, ¿algún administrador ha desbloqueado mi IP de la red del trabajo?

Gracias de nuevo.

[SOLVED]

Hello, Antilopa:

Thanks for your help.
I use a PC with Ubuntu, a smartphone with Android and a laptop with Ubuntu. Everything is properly configured.
This morning in the network of the work could not enter with the laptop in "forum.disroot.org ".
I just deleted the entire Mozilla Firefox cache and the problem has been fixed.
By then way, has any administrator unlocked my IP from my network?

Thanks again.